وبلاگ صلح و دوستیوبلاگ صلح و دوستی، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره

بازی های مشارکتی،گامی به سوی دنیایی مملو از محبت و صلح

پیشنهاد اول : خلق روزی شاد و به یاد ماندنی در روز جهانی کودک

1393/7/15 18:41
356 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدا و با طلب تایید از درگاهش قدم اول را برمیداریم

فردا روز جهانی کودک هست.

به همه ی شما مامان های شاد و پر انرژی پیشنهاد میکنم که به مناسبت روز کودکتون ، روز شادی رو براش فراهم کنید.

می دونید که بچه ها بیش از همه از بودن در کنار همدیگه لذت می برند.

پس معطل نکنید،پا شید  و همین الان با مامان های دوستان کودکتون برای فردا قراری بگذارید .

در خانه ، پارک ،خانه ی بازی ،هر جا که دوست دارید.

اما پیشنهاد من پارک هست ، البته ترجیحا ً فضای سبز پارک  ، مکانی که بچه ها بتونند   با همدیگه بازی کنند.

و البته پیشنهاد دومم این هست که شما از قبل بازی هایی رو برنامه ریزی بکنید.

بازی هایی مثل عمو زنجیر باف ، آسیاب بچرخ ، ورزش کردن و .... 

حتی می تونید با هم دیگه شعری رو بخونید .

یا وسایل نقاشی ببرید تا بچه ها در کنار هم نقاشی بکشند.

یا هر فعالیت دیگری  که همین الان موقع خوندن این پیشنهاد در ذهن تون جرقه زده چشمک

 

من هم یک برنامه هایی دارم چشمک

فردا شب با گزارش میام خدمت تون.

در ضمن خوشحال میشم شما هم گزارش فعالیت تون رو بفرستید .

حتما به نام خودتون در وبلاگ قرار داده خواهد شد.

 

با آرزوی ثبت یک روز به یاد ماندنی در ذهن کودکان مانجشنجشن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

سیما
15 مهر 93 19:25
وبلاگ جدید مبارک طاهره جون ********************************************************** ممنونم سیما جونم منتظر گزارش های شما مامان فعال و پر انرژی هستم هااااا
شهرزاد مامان آریابد
15 مهر 93 19:59
طاهره جون.تبریک بابت وبلاگت. پیشنهاد جالبی بود ,به امید خدا عملیش میکنم ******************************************************** ممنون عزیزم.انشالله.منتظر گزارش هستم مامان منضبط ،توانا و پر انرژی
فاطمه
15 مهر 93 21:16
بهترین ها رو برای خودت، گل دخترت و همه بچه های ایران آرزو دارم ********************************************************************** ممنون عزیزم تقدیم به قلب مهربانت